Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
moje.marzenia *moje-marzenia.blogasek.pl - blog4u.pl

moje-marzenia.blogasek.pl

menu

  1. Strona Główna
  2. Dodaj do Ulubionych

księga gości

  1. Ksiega Gości
  2. Dodaj do Księgi

mój avatar


:):)

DZISIAJ JADĘ Z MAMĄ BABCIĄ I WUJKIEM DO BIELA :)HEH ZAMIERZAM SOBIE KUPIC BUTY I COS JESZCZE JAK MI KASY STRACZY HYHY :PPP...wogule to jestem zla na siebie bo nic prawie nie schudlam a jak za duzo zjem to ide rzygać wiec nie wiem o co chodzi;/;/ eehhh..a w sQl tyle nauki ze szok ,same mam sprawdziany,,ja mylslalam ze jak kwiecien bedzie to

...
czytaj więcej lub Głosuj (0)
Patusia 12/04/2008 07:33:52 [komentarzy 0] Daj komcia :):)

zmęczona ufff

wlasnie wróciłam ze sql...ehh wymęczona, zero chęci do żytcia..no moze na ost lekcji niemieckim
+4 z odpowiedzi wiec nie jest najgorzej...wczoraj rzygałam b najadłam sie czekoladek ehh:(:(..byłam wqrwiona na siebie wiec musilalam to zrobicale po tym poczułam sie znacznie lepiej,,,nie czułam winy..:PP Dzisiaj strasznie boli mnie brzuch i ledwo

...
czytaj więcej lub Głosuj (0)
Patusia 7/04/2008 15:17:03 [komentarzy 0] Daj komcia :):)

Raz dobrze rAz źle:/

jestem już po kościółku...i zjadłam 2 kromki wasy z masłem i jakąś szynką z indyka.Do tego czerwona atka xD Z 1 łyżeczką cukru ..hmm mialalm smaka na wiecej ale nie..!!!bo potem będę sie czuła winna...dzisiaj będę siedzeć pewnie w domq i uczyc sie na przezdsiebiorczosc wrrr ...a wogule to masakra nic mi sie nie chce..chce juz wakacji i odpocząć od

...
czytaj więcej lub Głosuj (0)
Patusia 6/04/2008 08:53:49 [komentarzy 0] Daj komcia :):)

SMUTNA :((((

WOGULE CZUJE SIE DZISIAJ JAKOS DO BANI....WSPOMNIENIA WRACAJA GDY SLUCHAM SMUTNYCH PIOSENEK..bo gdy chlopak mnie rzucil myslalalm ze sie powiesze,,moj swiat sie zawalil i wszytsko mnie przestalo obchodzic...ale ja go kochalam i on byl moja pierwsza miloscia o ktorej nigdy nie zapomne...ale on wolal inna..niestety:(((gdybys wiedzial ile sie

...
czytaj więcej lub Głosuj (0)
Patusia 5/04/2008 14:21:32 [komentarzy 1] Daj komcia :):)

moj pierwszy raz...:):)tutaj ;P

 WITAM wszytskim ,,mam na imie Patrycja i jak pewnie kazda z was chcialabym być jak Adriana (Lima)..;P ..miec piekne zgrabne cialo i chodzic po ulicy dumnie a nie tak jak teraz jest ,że bardzo mnie boli to ze jestem grruba i nie umiem sobie z tym poradzic.:(((W akcie desperacji postanowilam od czasu do czasu rzygac..nie jestem do konca pewna

...
czytaj więcej lub Głosuj (0)
Patusia 5/04/2008 07:59:24 [komentarzy 3] Daj komcia :):)